Saturday, June 02, 2007

Mera frågor

Ännu en från Eponine:

1.Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Nej. Fast inte av någon speciell anledning, vi har bara ingen kontakt.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Tyvärr. Många gånger.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inga, direkt - utom någon gång när jag tog C-vitaminer som jag blev asallergisk mot. Jag tror att man får i sig det mesta om man äter ordentligt. Numera tar jag järn då och då.

4. Vad åt du senast?
Skinkmackor och en dammsugare. Klockan fem imorse.

5. Har du fått någon komplimang idag?
Inte direkt, faktiskt. Dock fick jag ett SMS imorse som kan tänkas vara en komplimang. Haha.

6. Har du varit med i en rättegång?
Nej, men jag vill jättegärna sitta med som åskådare någon gång.

7. Är du polare med grannarna?
Våra grannar hatar oss. De två dörrar bort är kul dock, totala hippies som har konstutställningar i källaren och grejer - en av tjejerna älskar mig.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska och rövarspråket.

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige och England.

10. Senaste piercingen?
Andra hålet i vänster öra. Jag var kanske femton?

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I förrgår, till och från Ullared i söta Ramonas bil.

12. Gay?
Inte jätte.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Jadå. Jag somnar gärna, men oftast under ordnade former, inte riktigt att däcka. Spytt har jag gjort om jag inte ätit ordentligt eller om jag dricker rödvin som inte är riktigt bra.

14. Har du äggat någon?
Nope.

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej, jag har bättre saker för mig på dagarna. För det mesta.

Vart är 16?

17. Har du varit på stranden?
Of course. Men det blir inte ofta nuförtiden. Jag var i Brighton i slutet på april.

18. Har du haft en stalker?
Ja, lite så... det finns ett par killar som blivit lite smått besatta och betett sig därefter. Men det löste sig.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Of course! Manfred på högstadiet, han var fantastisk, och Anders och Henrik på gymnasiet. Vi var ganska kära i Henrik.

20. Hur bra är din syn?
-2.00 och -2.75

21. Har du varit på ett party?
Hur menar du då?

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Inte närkontakt av tredje graden men det vore tufft att titta på dem på nära håll.

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Att du har tagit väldigt fel på person för jag har ingen bror.

24. Har du varit utomlands?
Jadå.

25. Har du sett din bästa vän naken?
Jag vet faktiskt inte om jag har det, tro det eller ej. Halvnaken, jajamensan, men helnaken, jag är inte säker.

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag har bara varit på ett - mammas och pappas!

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Jag måste ju sno Lindas svar här: "Jag tror det skulle bli en lätt chock om det hände deras 26-åriga, kontorsanställda dotter, ja." - gapskrattar! Byt 26 mot 24.

28. Var är dina syskon just nu?
Jag har fortfarande inga syskon.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag drömde en massa knäppt inatt men minns inga sammanhang.

30. Vem ringde dig senast?
Céline.

31. Vilken tid gick du upp imorse?
Typ halv fem.

32. Vad ska du göra i helgen?
Idag flyger jag tillbaka till London, imorgon ska jag eventuellt träffa David. Annars tar jag det nog ganska lugnt. Behöver städa och röja i mitt rum.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Mina batterier är döda, men jag tror att det står något i stil med "Super, ses snart!"

34. När var du riktigt sjuk senast?
Jag var ganska sjuk häromveckan faktiskt, men jag låtsades att det var hösnuva.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Linda kanske?

36. Vad finns i din bakficka?
Ingenting! Jag tömde fickorna igår eller nåt.

37. Har du färglinser?
Nej, de har lite ton - "handling tint" - men det är inget som syns på ögat.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov som en liten gris.

39. Vad är det första du gör på morgonen?
När jag väl kommit ur sängen - sätter på kaffe och hoppar in i duschen.

40. Vad ska du göra efter det här?
Äta lunch, packa och åka till Göteborg City Airport. Jag är så hungrig att jag håller på att förgås, frukosten var tidigare än vad jag är van vid!

No comments: