Friday, October 12, 2007

dagens

dagens låtar: inga hittills. jag är på jobbet och saknar tyvärr radio.
dagens frisyr: hängande. mesregnet imorse fick mig att se alldeles fluffig ut. en kombination mellan ozzy osbourne och uma thurman?
dagens smink: eyeliner, silverögonskugga och mascara.
dagens klädsel: svart kjol, vit t-shirt, svart linne, silverskor
dagens roliga händelse: tja, det är väl alltid roligt här?
dagens planer: jobba i tre timmar till, sedan ut på middag med fruarna. därefter sängen hoppas jag.
dagens vill ha: helg och ett tomt skrivbord.
dagens saknad: andy.
dagens drog: coca-cola zero och en liten bit green&black's butterscotch
dagens tråkigaste: att jobba. fy vad segt.
dagens måste: alldeles för mycket jobb att klara av.
dagens dricka: kaffe, coca-cola zero och perrier.
dagens kärlek: andy och min säng. oj, vad jag älskade den imorse.
dagens mående: okej. trött som en orm.
dagens skratt: ett väldigt skojigt foto på en häst och en man som var otroligt lika.
dagens tanke: snälla får jag gå nu?
dagens irritationsobjekt: alla mappar och useless arbetskamrater som tror att alla problem löses genom att forwarda mail till mig. även att jag inte har någon i mitt lag idag så det är en jäkla röra.
dagens ångest: alldeles för många mappar, alldeles för lite sömn.
dagens smycke: ingenting, faktiskt.
dagens just nu: fredag eftermiddag. jag vill gärna gå härifrån.

No comments: