Sunday, March 23, 2008

lite shopping också

Idag träffade jag världens bästa Camilla-fru! Vi åt fantastisk god räksallad på Flygarns Haga, drack kaffe och tog sedan en promenad ner på stan.

Det var inte MENINGEN att jag skulle köpa två par skor, men det gjorde jag visst i alla fall. Dessa:



i svart, bild från Indiska, ursäkta dålig kvalitet, samt ett par mässingsfärgade pumps på Wedins med en diamanté-femma på. Femman får stå för fem för alla, alla för fem.

Även:-

- en pepitarutig top från KappAhl
- ett vändbart halsband från Lindex - svart med blommor på en sida, vitt med fåglar på andra
- ett svart hårspänne på Indiska
- hårnålar med små pärlor på H&M och stora hårspännen, svarta och rosa, också på H&M.

Man får göra sitt bästa för att variera sig när man just klippt och färgat om håret, tror jag, så det inte blir tråkigt på en gång!

Jag är väldigt glad åt pumpsen med rem, även om det tog en tolv-tretton försök att få remmar som var lika långa. De är Veckans Vara, bara 99.50kr, men prova för guds skull båda skorna innan ni köper då det verkar finnas tre olika storlekar på remmar - en pygmé, en normal och en jätte.

Jag saknar kameran. Detta måste åtgärdas.

No comments: