Tuesday, April 03, 2007

Rebel Rebel släng dig i väggen

Ja, ibland undrar jag inte direkt om jag är a boy or a girl, men om jag är en gammal tant eller inte.

När jag kom hem från jobbet åt jag potatisgratäng som om livet hängde på det, följt av en underbar varm dusch. Efteråt smetade jag in mig med min nya kärlek - Pineapple Body Soufflé (en underbar rip-off på Body Butter, inte sant?!).



Rekommenderas starkt.

Detta följdes av fotboll på TV (Heja Liverpool, vad roligt det blev! Vi tittade på sista kvarten av Milan v Bayern München också, mycket intressant) - och under tiden ägnade jag mig åt stickning. Ja, jag vet att det är trendigt (eller var, whatever) men jag kan inte låta bli att känna mig lite gammal.

Hur som helst blev jag äntligen klar med min evighetshalsduk. Jag stickar normalt en halsduk på högst fyra-fem dagar, denna har hängt med sen nån gång sent 2005. Men nu äntligen!



Del av motivationen att bli klar var att jag fick detta underbara garn i julklapp av mamma och pappa:




som jag vill sticka en mössa och en lång, smal halsduk av - men jag har bara ett par 8-stickor, så. Typiskt min timing att börja med sånt här nu när det äntligen börjar bli varmt.

No comments: