Tuesday, April 03, 2007

Bakom mina solglasögon

Som morgonbild får ni, kära läsare, en bild på mina nya solglasögon.



Som Mourinho förmodligen skulle ha sagt: "If you do not love these sunglasses, you must kill yourself"

De var oemotståndliga.

(Och ja, jag har faktiskt handduk på mig, jag bjuder på det.)

Iförd dessa, nya jackan och leopardpumpsen planerar jag att känna mig som Chrissie Hynde hela dagen.

Synd att jag är så jävla trött att mina ögon ser ut som om de ska ramla ur hålorna. Det får nog bli en kaffe på vägen. Fullmånen slog tillbaks och såg till att jag sov som en stock hela natten men vansinnigt tungt och med konstiga drömmar. Jaja, då har jag något att se fram emot ikväll.

2 comments:

Anonymous said...

Supersexigt! Bra jobbat, darling!

Linda said...

Jag ar glad att jag inte behover ta livet av mig! Me likey...