Monday, July 02, 2007

Jag är kär...

... i Radio 4. Hur gick detta till då?

Det har varit mycket att göra på sista tiden. På ett bra sätt.

Förra onsdagen, till exempel, såg vi Havana Guns på 93 Feet East. Fjädrar, vad bra det var!

Och förra torsdagen träffade jag äntligen den vackra Vivi och åt god mat, drack gott vin och skrattade en massa. Bra karl.

Och i fredags rymde jag till Manchester över helgen. Fantastiskt. Jag återvände imorse med 5.20-tåget och har inte sovit sedan igår eftermiddag. Men det gör ingenting. Jag är glad.

Idag började våran prao-elev. Jag tror att hon blev smått traumatiserad, fick sedan reda på att hennes handledare tänker komma och hälsa på en dag, och, ja. Det löser sig.

Jag såg Palindromes igår kväll. Vilken jävla film.

Nu ska jag gå och köpa vaselin. Skratta på ni.

No comments: