Friday, November 02, 2007

Men Gud. Jag upptäckte just att jag måste uppdatera min ålder här.

Så, då var det gjort.

*känner efter*

Äsch, det var inte så farligt ändå.

dagens låtar: allvarligt talat? av någon anledning har jag den där barnsången "jag ritar som jag vill! och hör sen!" på hjärnan.
dagens frisyr: håret är rött igen. luggen åt sidan med nålar som matchar min hårfärg, helt spontant.
dagens smink: eyeliner, grön ögonskugga, mascara, puder
dagens klädsel: svart v-ringad t-shirt, svart klockad kjol med knappar hela vägen ner och stora fickor (som är två storlekar för stor, försökte häfta in den i midjan förut men det ville sig inte), tjocka svarta strumpbyxor och svart högklackade pumps.
dagens roliga händelse: tja. jag och gavin utbytte just några skojiga ord.
dagens planer: jobba färdigt - tre timmar till eller så. sedan en cocktail för maries födelsedag på clause om jag hinner, har lovat låsa, sedan iväg till kings cross för att hoppa på tåget till cambridge.
dagens vill ha: en ckokladbit!
dagens saknad: andy, mamma och pappa.
dagens drog: man kommer långt på kokain. nej, jag menar koffein, naturligtvis.
dagens tråkigaste: jag är lite smått uttråkad på jobbet i allmänhet idag, faktiskt. det händer inte så mycket just nu.
dagens måste: köpa strumpbyxor! och antingen klippa luggen eller bestämma mig för att låta den växa.
dagens dricka: vatten, kaffe, te och coke zero.
dagens kärlek: alla dagars kärlek.
dagens mående: utmärkt! lite sömnig efter lunch, men det blir jag alltid. lite skoskav så där till husbehov, men annars bara bra.
dagens skratt: en tråd på ett forum om vad folk säger och gör i sömnen.
dagens tanke: kan vi spola framåt över eftermiddagen?
dagens irritationsobjekt: mitt irritationsobjekt no. 1 är sjuk idag, så jag slipper åtminstone honom. är inte så värst irriterad på någonting faktiskt.
dagens ångest: jag borde ha följt med till puben för att fira marie, men jag orkade faktiskt inte med det.
dagens smycke: ett sådant där Y-halsband med glittriga stenar i.
dagens just nu: gavin skriver vilt på sitt tangentbord, solen strålar utanför, chefen har just uppmuntrat mig att ta ledigt och jag vill verkligen ha något till efterrätt. hmmmm!

2 comments:

Anonymous said...

Äntligen!
Fortsätt nu i samma takt och skriv så att frugan i sverige kan hänga med på vad som händer i ditt liv.
Saknar dig, kommer du till Sverige snart?
Puss och kram Camilla

Anna said...

Hej darling! Anländer i Svedala den 15:e december och är hemma till och med annandagen! Ska försöka uppdatera bättre, har inget internet hemma och tiden räcker inte till! kram och puss!