Thursday, November 15, 2007

Frågor? Uppenbarligen.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
När jag föddes, det är enda gången *ta i trä*. Vet inte, ett par tre dagar kanske?

Vem ringde du senast:
Personligen, Andy. På jobbet... doktorn för att ändra en tid.

Har du haft vattkoppor:
Jajamensan. Det var ett intressant skede i mitt liv.

Vad längtar du mest till just nu:
Sängen. Och Cambridge imorgon.

Höga eller låga strumpor:
Jag har väldigt sällan strumpor. Strumpbyxor och stayups rock my world.

Vad har du för färg på ditt påslakan:
Rosa och vitt.

Vad ska du döpa dina barn till:
Ollonborre G Sannum, kom vi överens om idag. Det låter fräscht och piggt, tycker jag.

Tänt eller släckt när du ska sova:
Släckt, gudars.

Godaste drickan till frukosten?
Kaffe och osötad grapefruktsjuice.

Senaste lästa bok:
Firefly Summer, av underbara Maeve Binchy.

Vem kramade du senast:
Sophie!

Vill du bli president?:
Jag ÄR president. Lägg av nu.

Har du spelat kille i en teater:
Yes, jag spelade Farfar.

Vilken färg har din jacka:
Röd! Den är så vacker!

Vilket land vill du åka till:
Just nu vill jag åka varsomhelst där det är lite sol och varmt.

Vad tänker du göra nu:
Gå hem, snart. Kanske äta något och ta ett glas vin innan läggdags.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Det var ju synd att jag försov mig så till den milda grad att jag inte hinner tvätta håret.

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Drygt sex pund.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Häst.

4. Favoritplanet?
Men hallå.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Tim Johnson Esq.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Jag har en som låter lite som Prince of Persia-musiken. Den är trivsam, tycker jag, dock inte min omgivning. He.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Svart BH från Marks & Spencer, vit t-shirt med svart linne över, liten glittrig kofta.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Konstant.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Clarks.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Nu skulle jag inte ha något emot ett mörkt rum.

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Sov som en gris.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Happy 4 months. I love you too. So much xxx"

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Vet inte om det finns i England längre.

14. Vilket uttryck använder du mest?
"EXcellent!"

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Andy!

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Ingen aning, gud.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Tre, kanske? Beror på vad som räknas som drog.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga. We are digitalkamera.

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Oj, jag vet inte.

20. Din värsta fiende?
Kopiatorn.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Kurt och Arne från Kurt Olsson-filmen-postern.

22. Vad var det senaste du sa till någon?
"Goodnight, thank you!"

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar. Tack!

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Oja.

25. Senaste låten du lyssnade på?
Jag vet inte, vad de än spelade när vi gick från Britannia igår kväll, och det tänkte jag faktiskt inte på då. Shaun sjöng lite Catatonia för mig i eftermiddags, räknas det?

No comments: