Monday, November 19, 2007

Tjejsnack v 47 - Barndomen

Tjejsnack 19/11/2007 - Barndomen

Vad är ditt allra första minne?
Jag är inte 100% på det, men den första nyheten jag minns är Tjernobylkatastrofen, då jag var drygt 3½. Jag minns förstås tidigare saker också, men det kan vara fabrikerat lika väl som äkta.

Hur såg din familj ut? Ja, inte till utseendet då förstås ;)
Mamma, pappa och jag! Farmor och farfar såg efter mig på dagarna när jag var liten så de räknas också.



Vad gillade du att göra när du var liten?
Läsa och skriva, leka med vatten, Lego och Barbie.

Hur skulle du beskriva dig själv som barn?
Lillgammal och väluppfostrad. För det mesta.

Kommer du ihåg några viktiga händelser som format dig själv till den du är idag?
De flesta händelser spelar väl in, egentligen. Flytten till London var ett stort steg som garanterat gjort skillnad på vem jag är, men sedan tror jag att de flesta val man gör från dag till dag kan ha stor betydelse i utformningen av livet.

No comments: