Wednesday, November 21, 2007

Sweden - hobnob?

Dagens bästa: Varma mackor till lunch. Oj vad gott det var.
Dagens inköp: Har jag ens köpt något idag? Jo, det har jag, smått och gott till varma mackorna. Just det, jag köpte visst två kokböcker på Amazon också, det var inte meningen. Nigella's How To Eat och en annan, någonting med 1001 Recipes. Marketplace is your friend.
Dagens insida: Väldigt fnissig.
Dagens utsida: Svarta strumpbyxor, svart kjol med knappar, svart t-shirt med knappar, svart kofta, svarta pumps. Väldigt färgglatt, ja.
Dagens citat: "Let's have a big toast-off when all the boys have gone!" - Miss Trina eller "It's pretty basic physics" - Herr Rupert.

Jag är snuvig och lite allmänt under vädret, som man säger här. Men jag ska träffa Adrian på The Duke of Somerset i alla fall och titta på Englandsmatchen, det kanske livar upp mig en liten stund. Men jag längtar ändå hem till sängen.

Någon som har något spännande att berätta? Mer spännande än att Matt smetade gelé i håret?

No comments: