Saturday, March 08, 2008

mobilbloggning

Snott av Eponine!

Instruktioner: Ta din mobiltelefon och gå igenom telefonboken, och vips:

Har du kysst nummer sju? (Alex M)
Nej, absolut inte. Daremot har jag sett honom utfora magiska tricks pa gatan utanfor en pub nar vi blev evakuerade fran kontoret pa Linas tjugofemarsdag.

Har du träffat nummer nio i veckan? (Alex W)
Alex traffade jag senast i sondags, sa ja, det kan man val saga :)

Älskar du nummer tio? (Alounak)
Det ar min favoritrestaurang i London, sa det far jag nog saga.

Är nummer elva en sötnos? (Andrew K)
Tja. Nej, troligen inte. Vi var tillsammans i ett och ett halvt ar, sa han har val sina goda sidor...

Är nummer femton en bästis? (Anthony K)
Nej, inte direkt. Men han ar himla kul! Han hyrde Toms rum i Whitechapel i tre manader for tva ar sedan och han ar en jattetrevlig kille.

Har nummer sexton gått i samma klass som du? (Antony R)
Nej, det har han inte gjort.

Brukar du hänga med nummer nitton? (Bethany)
Nar vi jobbade ihop i somras gick vi ut och tog en drink da och da, men jag har inte hunnit traffa henne sedan oktober aven om jag varit i Cambridge mycket. Men hon har mycket att gora och jag far anpassa mig lite efter Andy nar jag ar dar, sa nej. Men hon kommer tillbaks i sommar, sa forhoppningsvis kan jag hanga med henne da :) Hon ar en jattegullig tjej.

Är nummer tjugo bra? (Biba)
Hon ar min fore detta mellanchef. For manga, manga ar sedan. Men ja, hon ar bra. Hon gjorde det hon onskade mest och lyckades skaffa en son nar hon var nagra ar over fyrtio.

Gillar du nummer tjugosex? (Carys)
Jag alskar henne hogt och rent!

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande? (David N)
Det har han absolut! David och Emily kommer nog att gifta sig en dag :D

(Jag ar lite irriterad over att jag inte kom langre in i min telefonbok an fjarde D:t!)

No comments: