Tuesday, March 27, 2007

Morning Has Broken

I mitt hus finns det inga bord. Nej, jag är allvarlig, inte ett enda bord i åtta rum. Om man inte räknar skrivbord, men det gör man inte. Så då blir det till att taga det man haver. I mitt fall - fönsterbrädan. Den är säker, jag lovar, ingen ska få min kopp kaffe i skallen - det är ganska mysigt att kunna sitta nerkrypen under täcket och dricka morgonkaffet när man varit duktig och klivit upp supertidigt för att just KUNNA dricka morgonkaffe och inte behöva stressa. Skönt.



Jag tror det är vår idag också! Det är kyligt ännu, men klockan är ju bara drygt sju. Tycker det ser ljust ut över takåsarna.

2 comments:

Unknown said...

Mycket vackert och kreativt, darling! Kafferep på fönsterbrädan är fantastikt, får jag vara med?

Anna said...

självklart får du vara med, älskling!

förresten är PYV's network party i början på maj. såg inbjudningslistan igår. neil är med men inte pete! funderar starkt på att påpeka detta faktum...