Sunday, April 01, 2007

April Fool

Första april, ja.

Jag planerar hårt att inte bli lurad. Det håller säkert i sisådär en kvart till.

Det har varit en hektiskt men mycket bra helg.

I fredags spelade Midland Railway, N's band, på The Pleasure Unit. Jag hade ingen lust alls att gå ut och var supertrött men fick lov att hålla fortet. Det gick bra till slut.

Igår morse (snarare tidig eftermiddag, men whatever) gick vi till Hayfield och åt frukost och därefter åkte jag till Hammersmith (Glamoursmith) och träffade Lana för lite shopping. Lite shopping. Jodu. Men jag fick tag på världens finaste jacka, ett gäng toppar och tröjor (behövligt), solglasögon (desperat nödvändigt) och en massa annat kul. Allt till det facila priset av £75 någonting - mycket pengar men väldigt god valuta för pengarna. Så jag ler åt saken och är glad för det jag fick tag på.

Lana och jag gick och tog en drink när vi återvände till Whitechapel och det slutade med att Verity kom en sväng följd av Michael, så det var jätteroligt! Kom tillbaks hit och lämnade kassarna, mötta av ett gäng huskamrater and friends iklädda väldigt underliga peruker, och gick till Indo en stund. Jag älskar Indo, men det är så fruktansvärt trångt och högljutt. Planlösning, säger jag bara, planlösning.

Idag - get this - ska jag ÄNTLIGEN gå till London Aquarium! Jag är så förväntansfull att jag håller på att kissa på mig.

1 comment:

Linda said...

jag vill se shoppingen, lagg upp foton!